14-06-2009-tunggu mama & abah

pada mula nya ingat nak terus je hantar anak 2 kakak aku balik rawang..tapi bila aku tepon mama diorg nak g selayang tengok org salin..aku suruh je la kakak aku nie dtg umah ambil anak2 nya..yang dah tak sabo nak jumpa mama & abah mereka....

Sampai je umah aku masuk kan semua brg..kemas apa patut..keluarkan bekalan dari mak..aku goreng ayam..suap anak2 mkn..nanti lapor lak..mkn pagi je tadi....layan..
Merasa aku anak ramai...
nie mil aku yang ajar nak kasi anak mkn banyak kena suap....
main dulu sementara tunggu mama (mcm mcm ada..)
tengok ayah main game..
opet yang chumellllll..opet kalau aku nak ambil ambar dia mesti tangan cam gini...
masing2 melepaskan rinduuuuuuu 1 rindu mama(bb) 1 rindu abah (angah) along rindu dua2
aiman keletihan minum susu..korang tengok la aiamn minum susu apa..susu coklat ooo untuk budak 1 tahun keatas..hehehehheheh dia belum 1 tahun..belasah je..janji nak minum susu..
bekalan dari kpg nie aku yang masa tadi....

makan abg kaman jgn segan..
senyum pun cam tak nak senyum je...tak sihat ...
ko kenapa kak..tak de selera ke????

alahai suap pun tak bermaya sian ko kak aku tengok..

4 ulasan:

sis_nita berkata...

naperr dak ai tu..
tak sihat lagii ehh..
cian dia kan..
makan pon camnak tak nak jerr..

Tinie a.k.a Ibu Fatin berkata...

bestnya korang ipar duai ni..
ko anggap anak2 k.ai macam ank ko sendiri, k.ai anggap anak ko macam anak dia sendiri..best oo bahagia

D.O.U.B.L.E...S berkata...

sis nita
tu la kak..dia memang tak sihat je selalu..tapi semangat dia je kuat...

tinie...
aku memang bersyukur kerana dikurnakan keluarga cam diaorg aku sayang diaorg semua...lebih2 lagi mak mentua aku tu...ala tinie..aku nak kasi ko tip sikit..bila kita dah kawin kita kena tanam dlm diri kita mak laki kita tu mak kita juga....kelauarga laki kita tu keluarga kita ..itu la tip aku tau....sebab aku tak bezakan sapa mereka..lantak la kalau2 diorg nak bezakan..hehehheheh aku menantu hantu...ko tak caya ko tanya k.ai...

ai berkata...

Lahaiiiiiii...mekaseh la sbb suapkan anak2 aku tu makan. Kalau aku tau, baik kau suapkan aku skali malam tu! ahaks!

Utk Tinie..Mmg kami bahagia wei. Ikut la ckp si CT Temah tu. Anggap je mak mentua tu sama ngan mak sendiri. Insyaallah..sume ok. Tp kalau boleh biar le mak mentua tu pon anggap kita mcm anak dia sendiri gak kan? huhuhu...