7-06-2009 -makan nasi org kawinnnnnnn

aku sebenarnya..dah lama tingin nak mkn nasik minyak tau...nasi minyak org kawin la..rezeki aku....fiza nie ajak aku g mkn kenduri kawan dia kawin kat kem tomen jalan ipoh...apa lagi........

org yang bertanggungjawap bawa kami mkn kenduriiiiii
aisyah pun ikut jugak...
aiman pun ikut jugak (ayah je tak g...)
the reddddd
sama je gelak cam gitu

dato imran pun ikut jugak..(begang dia sam tak ikut dia dipaksa ikuttttt..)
mkn dlm dewan siap aircon lagi wei

follower gils

kakak
adik
selamat pengantin baru semuga dipanjang kan jodoh hingga akhir nyawa

4 ulasan:

ai berkata...

canteknye bijik mata kau ct!!! alaaa..aku pon nk jugak la wei..sape nk teman aku ni? aku tak reti nk beli kontek len tu ha...muahahahaha..

~bukan main pink panten tu! :P

LotsOfLove-Pearls berkata...

hye...

meriah gitu..

kim salam mata yang chanteQ tu ah..

hehe..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

k.long
nanti aku teman kan bila ko nak beli kak?

lol...
sapa mata canteq haaaaa? aku yer..sukaaaaaaaa.

farra aliesya. berkata...

waaaaa.maklang klau pakai tudung cam tu sesuaiiiii sgt....cantekkkkk...maktehhh pun lawaaaa.mcm maria tunku sabri..jln2 cari mkn...