12-06-2009-balik kpg -MELAKA-

2 minggu anis kat umah mak...mai aiii aku nampak dia berisi sikit la..kenapa ko anis ko tinggal dgn ibu tak cukup mkn ke?ko tinggal dgn nenek banyak mkn yer....?mil aku nie memang tau..dia cukup jaga mkn..tengok la anak aku udah tembam ..apa pun mak tima kasih tau sebab jaga anak2 kami..sian mak mesti letih kan....tima kasih banyak2 juga kerana mak sudi terima anis cam cucu mak sendiri..sayang mak...
dah tembah ANIS


tengok la sampai penuh mulut haaaaaaaaa..
tengok mak suap semua cucu-cucu dia...
bb asyik dok tanya aku bila nak balik kl...hehehhe tapi dia bertanya ada cara tau...banyak kona -kona ..mak cakap dia rindu sgt dgn mama dia..hehehehheh anak kesayanggan mama yer
makan sampai kenyang tau..kata nenek kat cucu -cucunya...

4 dara (sayang korangggggg)

2 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

mane tak tembam....dieorg seronok tu dok kg...ramai geng...tu yg bile nenek suap makan tu seronok jek ramai2 tu hihihihihi....

mesti dieorg sume 'bercinta' kan nak balik...dok ngan nenek gak best h ihihihi

D.O.U.B.L.E...S berkata...

nak balik semua nagis tau termasuk la nenek...along yang tak boleh nak pisah..dgn nenek dia..heheheheh sedih lak aku tengok...