23-6-2009-aiman teman ibu....ibu teman aiman...

hari dah kul 12.30 mlm aiskrim aku belum berbuat lagi nak tunggu anak jantan aku tido..idak tido-tido..macam mana tu..biasanya aku akan buat lepas aiman dah tido...tapi hari nie dah 12.30 pun tak tido lagi..mata aku lak yang mengantuk...tak buat aiskrim sayang lak aku...udah la sekarang nie jualan meningkat hehehehhehehe ayat...nak tak nak aku buat gak la..beteman kan anak jantan aku nie ha...korang tengok la ye...
mai aiman tolong kirakan..
cepat la bu..lambat la bu nie...
alhamdulillah..siap gak aiskrim aku ...tapi aiman tak juga tido...sambung kat depan lak..malam buta nie main lak kete .."anak apa ko ingat siang ke nie ???????"
apa yang tak kena tu dik?????...mulut tak buat cam tu pun tak pa kottttt
tolak aiman tolak...
tengah fikir apa lagi nak buat kat lori nie...
dik ko ingat dah kul berapa nie dik ooooiiii (ayat aku udah mahu naik hanginnnnn)
tebalik lak lori tuuuu

jom tido aimannnn
baring cam gitu.....mata mengantuk...tapi nak main lagi ..sambil baring tolak kete ..

***jualan aiskrim aku udah meningkat tau..1 hari dah boleh dapat 10 hengit...alhamdulillah...***

11 ulasan:

sis_nita berkata...

hehehe!
akak rasa kan..
aiman nak rasa eskrim dulu kot..
baru dia nak tido..

ko bisnes eskrim yerr dik..
bagus2..
tambah pendapatan..

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery berkata...

Alhamdulillahh.....tak lame lg bole wat sigboard baru CT PENJUAL ASKIM....Aminnnn

As berkata...

Alhamdullillah...... kak dah lama x mkn ais krim btg tuh... sedap ooo .. akak nak tau.. anak² sy pun bkn jenis yg tido awal.. kadang² dekat nak kul 2 pagi baru tido... penat oooo... kadang sorang tido sorang berjaga... kadang² 2.. 2.. jaga tuh lagi letih...

Mazlyana Mansor berkata...

aiman yg sgt tomey.....huhuhuu erm da lasak dak bdk ini yer..dulu tgk kecek lagi...skrg da setahun yers...erm..aiman..aiman...love u!!!

ai berkata...

Wahhhhh! menjadi bisnes eskem kau ye Temah! bagussssss...

oi aiman oiiiii..kau buat tgh malam cam tghari! :P

D.O.U.B.L.E...S berkata...

k.nita
apa nya idak kak oooi udah dia gigi dah aiskrim tu ..

aj..
yer la tu aj ooi suruh kocari org cuci muka tak de nampaknya...biar la aku jual aiskrim tu haaa.....boleh gak ko buatkan aku 1 sigboard tu boleh...

as
yer ka as...kadang tu dia tak tidur lagi..aku yang dah terlelap...hehehheheh

yana
ye kak yana ooiii aiman dah besar dah..tu yang aiman belagak cam org besar tu....

k.long..
boleh la tu kak setakat aku & anis belanja g sekolah & keje..hehehhehe

kasihatie berkata...

wah...untung yer kak jual aiskrim malaysia nie...insyallah atie doakan rezeki akak bertambah2...tahan jugak yer mata si aiman tue...

Fiza Nordin berkata...

weiii ko keje kan...?camne ko jual eskrem lak?aduiii ponin aku!

bape sen ko jual tu?aku pun nak bisnes gak la kat umah ni.dengki aku tengok ko bisnes maju cemtu wakaka teruk betui...camtu pun nak dengkikan...tp xpe...dengki positif ni...umah kite jauh2,customer pun lain2 heheheeee

LotsOfLove-Pearls berkata...

wah..
wah..

nak rasa ar...

hehe..

bertuah aiman temankan ibu...


mesti lagi laku...

☆ lieya latif ☆ berkata...

oooo kak ct toke sekelim rupenye...okey gak kan, leh buat tambah2 pendapatan...he he he he....

aiman pun sebok mengaco yek...konon2 nak kecek le tu ....heheeheheh

mekasih kak, atas jemputan tu...kalo takde aral insyaallah lieya ade...ape2hal nanti lieya konpem ngan akak yeak

saveme_zero berkata...

ko kasi aku idea la ct...ekekekek. ehh..ko jadi tak mgu ni...senyap je hahh.