salam JUMAAT...

ALHAMDULILLAH semuanya selesai.....
Hai apa kabo semua sihat ke? aku doakan semuga korang semua sihat2 belaka...kebelakangan nie aku agak bz maklum la...aku nie baru aje berpindah tempat kerja...hehhehehehheh diam je kan...Dah seminggu aku kat company baru nie ....alhamdulillah..mai sini aku nak cita sikit...aku sebelum nie kerja kat it company..lepas tu berhenti diatas sebab2 yang tertentu...so harus la aku mencari kerja lain kan...lepas tu aku kerja lak kat satu company nie idak lak bayar aku epf socso so cam mana..????????nie jela simpanan aku masa tua ..nak tak nak harus la aku mencari tempat kerja yang boleh kasi aku epf socso..alhamdulillah berkat kesabaran aku dah dapat...so sekarang aku kerja kat tempat baru la yer...COMPANY it gak..ALHAMDULILLAH..HARAP2 PANAS SAMPAI KE PETANG....dah malas nak tukar2 kerja dah lotihhhhhhhh.

eh..eh..sama lak desktop aku dgn tudung hehehehhehe


nie salah satu produk yang office aku buat...(wireless antenna)

tapi aku idak la buat benda tu wei aku nie tukang kira-kira je...,

3 ulasan:

Ernie berkata...

moga serasi di tempat baru.

D.O.U.B.L.E...S berkata...

ernie..
tu lakan..udah malas nak pindah2 kerja nie..

A.I berkata...

Harap2 kau kekal bahagia la kat sana...