7-11-2009 Lepak malam Minggu..

kata malam minggukan ..kami adik beradik termasuk la mak mentua aku hehehehhe lepak minum2 kt dome tu..Adik aku aisyah belanja... hehehehehhe harus lakan...kata dome tu busines kita adik beradik apa lagi..lepak aaaaaaa.

dome kepunyaan kami...



order2 ..jgn malu jgn segan naaaaaaa.

makanan yang kami order (aj ko punya nasi lupa lak aku nak snapkan yer..udah masing kebulur nak makan...

Datin Ruby yang sgt2 sporting...

sabo menanti..

hehehehhe laki aku tak ikut jaga aiman akt umah....BOLEH GITU APA PUNYA BINI DAAAA...


Nie air ayoi aku rasa sikit no..aku pun tak pernah minum air apa nama tah aku tahu...

awat lagu tu..

tamak ko yer...

tasha dgn air coklatnya...(untuk anak2 yang lain nanti kita g makan lak yek..)

Anis yang ingat dome tu m.lang dia yang pun ya....

tak berapa nak sihat...

mak dgn chiken painya..

adik2kudusssssssssss...

Amin..moga aisyah & semua ditambahkan rezeki..

mana adik mana kakak nie....???????????

ala suap gitu untuk abg tersayang..

sungguh sedappppppppppp

Nota kakitanganku: Untuk k.ngah,k.cik nanti kita g lak tau...

3 ulasan:

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery berkata...

tq kak aishah...bile nk g lagi ek...lalalalalalala

CRAZY BEAUTIFUL88 berkata...

aduh, ni yang tak tahan ni, tak sabau nak makan menda tu semua

A.I berkata...

MELAMPAU LA KOWANG!
Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa