16-11-2009-like Father like SUN...

Dua tiga hari nie tak tau la kenapa aiman dok meragam je...asyik nak dgn ayah dia je...manja sgt2 dgn ayah...dgn aku nak masa nak tido je..lain semua nak ayah..Nie aku nak cita aiman sekarang nie dah pandai..kalau dia nagis je..dia mesti ajak ayah g bilik kakak dia nak tengok komputer..siap tarik kerusi lagi nak duduk cam org besar..
Nie la dia benda yang aiman suka mengadap kat pc...

tengok komputer sambil makan...(anak sapa la nie..ayah jangan marah aiman yer..kita serupa)

tengok siap tepuk tangan tu...

harus lapik kerusi tu..tak sampai rendah sgt....(nampak tak bantal tu..)

layan dia mcm nie dia suka la...

tengok pandai tekan2 dah ...(ya lakan..anak zaman sekarang cuba kita dulu idak merasa la ...)

2 ulasan:

Tinie a.k.a Ibu Fatin berkata...

comel tau enantu to be aku ni. nakal tak?
bila aggaknya kita jumpa lg eh

D.O.U.B.L.E...S berkata...

tinie..
nanti ada masa kita jumpa na...