14-11-2009-Hari anugerah Cemerlang 2009 -Anis-

Hari nie aku & hubby g sekolah anis..ada hari peyampaian hadiah Anis.Anis periksa tempat kedua & mata pelajaran sains tertinggi ALHAMDULILLAH..syukur.Ibu & ayah harapkan supaya anis akan terus berjaya dimasa akan dtg.

dewan meriah...

tahun depan periksa no satu lak tau...

tunggu ayah tak siapa lagi..

ada breakfest

bihun goreng

semuga Anis akan terus berjaya dimasa akan dtg...





nie semua pelajar terbaik 2009 sek 7

mcm2 persembahan ada..



Ayah boring...

ina nie pun nak tengok anak dia ambil hadiah jugak....

8 ulasan:

ai berkata...

Alahaiiii, terharu plak aku! Tahniah Anis..bangga pulak auntie rasa. 1 pencapaian yg baik. Harap lepas ni anis teruskan usaha k.

ai lebiu anis!!

D.O.U.B.L.E...S berkata...

k.long..
tu la aku nie lagi la terharu...kak...harap2 sampai bila2

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery berkata...

wah wah wah....terbaik dalam kelasss gitu...
macam pakcu dulu gak...cume taknak heboh2 je...lalalalalalala
*lense ko tu,pakai brand ape kak???

☆ lieya latif ☆ berkata...

tahniah anis....bangga ko kan kak, ade anak bijak....semoga terus berjaya dlm sekolah...amin......

dah tu ko bagi adiah ape ni kak...hihihi

ayoi berkata...

tahniah...paksu vangge...*clap*clap*clap*

sayang mama papa berkata...

wah tahniah anis semoga kekal berjaya sampai bila2.

Utk Cik Ct, Kita nak tanya produk tia amelia tu ok ke sbb sekarang kita guna sri mawar. tgk awk pakai cam ok plak kan.

Eye_nee berkata...

Tahniah Anis..tahniah jugak buat CT+Hubby....semua ni hasil didikan kamu juga....

D.O.U.B.L.E...S berkata...

aj...
yer ke ko tak suka heboh..kan ko suka..glammmm.harus semua tahu...

lieya
dia nak basikal..insyallah kami belikan basikal kot untuk dia...

ayoi
tima kasih pak su ...nak hadiah...

sayang mama papa..
amin moga sampai bila2...tia tu ok sgt...nak cuba leh..kalau nak tahu lebih lanjut telepon la siti..013-3190780.kita boleh cerita panjang....

eye_nee
tu la berkat kesabaran..