12-11-2009-RAZALI CAFE..

Hari nie kami adik beradik lunch kat razali cafe,meeting adik beradik..hehehehhehehe saja je makan kat sini...cafe nie dekat dgn office aku..layan...
kuey teow goreng..

mee kari meletop...

sat na..makcik nak kacau gula sat.

ok ke imran?????????.


mak cik ..sedang makan mee kari...

ayam pandan..( nie aku yang punya ...)

nasi aku ..aku nie mana la tau nak order2 mee bagai..apa pun aku mesti nak makan nasi..mcm nie la perut kampung..
makan la bad apa tengok2..

sedapppppppppppppppppp...

awak masam sgt muka tu, dapat makan pun masa lagi ka....????

3 ulasan:

Ernie berkata...

macam pernah ku singgah.... hehe sebenarnya ROZALI CAFE ni Company tempat saya berkerje.
ayam pandan tu memang sedap tapi menu lain saya tak berapa ingat.

D.O.U.B.L.E...S berkata...

heheheheh sedapkan ayam pandan dia...ko kerja kat mana wei...?

Ernie berkata...

saya kat area rahman putra