Party besday 2 hurin & abg long NILAI..

Tadi kami jemput mak & ayoi kat komuter sg buluh..& terus g umah abg long kat nilai...Abg long buat besday 2 anak daranya & untuknya sendiri...hehehheheheh.dlm kul 11.00 lebih kami sampai..tolong apa yang patut..jemputan nya ramai mcm nak kawinkan anak ooooi..makanannya pulak semua sedap2...layannnnnnnnn

jom kita terjah...makan pree weiiiiiiii

Datin RUBY + anak jantan nya

makanannya sedap2 belaka..


gotong royong ..udah mcm kenduri kawin ooo

Datin ruby nie sgt la rajin...(mak mentua sapala nie?)

nie anak aku sehari..tasha & anis

nasi akuuuuuuuuuu...

jom makan...

Nie anak abg long yang ke2 fariss

laki aku tengah layannnnnnnn nasi tomato

besday boy..kami sekeluarga mendoakan supaya abg long dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki dan diberi kesihatan yang baik...aminnn.

nie anak dara abang long yang kecikkkkk..chumelkan dia...?

nie la org yang bertanggungjawap..memasakkan semua makanan..nie org gaji abg long..tapi aku suka tengok diorg bukan mcm org gaji dgn majikan tau...baik sgt dah macam mak dgn anak je..diorg nie. kan ilakan?

ayoi kenapa ko ??

seronok sampai mata juling ko ayoi dapat pakai cekap rama2 nie..

tak lak juling mata ko niss pakai cekak tu...

vip terhormat

kak besday cute sgtt..






2 ulasan:

ai berkata...

Mmg nampak cam serupa la angan & faris kan? ngeeeeeeeeee...

banyak tol makanan..dah, mak ckp yg dtg pon ramai gilak ye? rugi tak dpt join kowang..

ayoi berkata...

i like the bakso....mantop siot!!!