31-10-2009-ciput..oo ciput

Udah 2 bulan lebih aku mengidam nak makan ..ciput nie...cari merata kat area umah aku tak der aku nak masak...awat la susah sgt...tapi masa aku g umah mak mentua aku kat rawang hari tu..,aku ada nampak..tapi masa tu kami dah dibahagikan tugas masing patut masak apa hari itu untuk makan tangah hari & buat tahlil untuk abah..so...terpaksa la aku pendamkan aje dulu...
Hari nie aku g umah mak lagi...maklum la udah dekatkan sekarang setiap minggu la balik jumpa mak...Entah2 udah menyampah mak tengok muka aku nie..setiap minggu lak dtg aje...aku saja je suruh laki aku singgah kat kedai yang aku g hari tu dgn mak aku nak tengok ada tak lagi ciput tu hehehhehe rezeki aku la hari nie ada lagi dua peket....apa lagi aku angkut la 2 2 peket tu ambil ko makan ko siti...samapi je kat umah mak operasi aku bermula...dah tak sabar2 dah nie...
belum potong kepala

potong kepala...

tengok bebek dari tadi tunggu je aku.... (bebek ko pun teringin nak makan ciput nie gak ke?)

lambat lak aku rasa time nie...

dah tak perdulikan anak..pandai2 la la ko aiman bawa diri..ibu bzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

masa nie ada org cal nak buat facial...udah2 kasi aku masak dulu....

mak makan dulu ya siti..aku nie tak berapa suka sgt siput tu siti weeei..

masa nie mak sakit gigi ..(mak makan udang sambal petai aku bawa...)

noty boy kacau nenek makan...

dah siap masak...


eh..eh.. dia lak yang lebih ini budak....

puas aku..sedut..ko timah sedut...

puas aku dua kali aku tambah...udah2 tak nak lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

9 ulasan:

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery berkata...

mak oiiiii........sodap kak ko masak!!!
tapi,ini cite seperti sudah mau basi ka????
wahahahahahahaha

♥Azie♥ berkata...

adoi mak..nie kegemaran cik zam..tapi azie tak reti nak masak....

ai berkata...

mmg terangkat molot sedot minatang ni! nak-nak plak org tu masak sedap...ngeeeeeeeeeee

D.O.U.B.L.E...S berkata...

aj...
a'ah..memang dah basi pun ciput pun dah jadi taik...hehehehhehehe

azie..
senang je nak belajaq mai sini...
bawa je ciput, 2 bungkus upah hehehhehe

ai...
kan nak2 pulak org masuk tu memang pandai masak...

☆ lieya latif ☆ berkata...

sodapnyo la kak oi......dah lame tak tak sodut2 ....keh keh keh...

oo akak potong pakai pisau yeak....lieya plak pakai playar hihihi

ayoi berkata...

kak nak lagi

[I][T][A] berkata...

nampak siput tu.. teringin plak rasanya nak makan siput... sdapnya..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

lieya
a'ah..akak potong pakai pisau aje...


ayoi..
boleh...jom g umah mak...kat situ je kedai ada jual siput tu...

ita...
memang.. ta susah nak cari siput nie..jauh nuuuuuu dirawang nun baru aku dapat...

farra aliesya. berkata...

nanti m.t leh la ajar farah mcm na nk masak ciput ni..al maklum la ni kan feverot adik m.t tu..hehehehe