6-11-2009-bidan terjunnnnnnnnnnnnn

hehehehhehehe..ini kisah jumaat ptg.ija (anak saudara aku) singgah kat office aku hantar resume nak cari kerja,lepak sat kat office aku...kebetulan Madam aku dtg office nak minta tolong aku mekap anak2 saudaranya untuk g dinner..katanya dia tengok aku mekap muka aku g kerja cantik..hehehehhehe dia suka...ayatttttt.kebetulan ija ada kat situ sekali..so aku cakap la suruh ija yang tolong mekap kan dia ok gak mekap..dah la tak tau nak cita apa lgi le..layan je la gambar ya...
muka2 anak dara yang nak kena mekap...

ini yang dah siap mekap..(kalau dapat kat aj & k.ai nie harus bertukar wajahnya hehehehehhehe)

Nie madam aku yang dah siap dimekap...

Nie Boss aku ..suami isteri..(madam aku nie campuran dgn pakistan..)





aku tolong sikit2 je...

nie la bidan terjun ija...




2 ulasan:

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery berkata...

wah....kelas ija...vert the meriah!!!
pas ni,bleh r amik job va va voom !!!

ai berkata...

Pandai gak la ija mekapkan. Dia mmg minat kan? cantek la. betol2 ikut tema ooo. wei, yg budak pakai bj kaler pink tu nk seropa ngan dillah kan? cantek2 anak dia...