8-11-2009-malang tak berbauuuuuuuuuuuuuu...

Petang kami hantar mak ,tasha,& arul ke komuter sungai bulu..nak balik ke distinasi masing2 ayoi ke umah dia la ..mak ke rawang...lepas je kami hantar kami terus g chow kit beli brg ada org order...lepas tu kami g la jalan2 kat the store sungai buluh tu...motif nak bawa anis dgn aiman main2 kat dlm tu...Habis main saja la kami jalan2 pusing kat situ.tahu la aiman nie kan nak jalan2 mana nak dukung ..entah mcm mana aiman jalan2..terjatuh kepala dia terkena besi yang org disply kasut2 tu .ayooooooooooo..panik la kami laki bini wei...udah la dekat dgn mata nasib tak kena mata kalau idak mahu buta sebelah mata anak jantan aku nie...TIDAKKKKKKKKKKKKKKKKK.
pompuan bajet cunnnnnnnn hehheheheh (ada aku kisah)

sukaaaaaaaaaaaaaaaa..

cantikkan rambut aku ...ayoi yang blowkan...

main2

terbang tinggi

laju 2 anissssssss

aiman nak naik ke awan

nampak????????

masa kena dia tak menagis lansung...

dah betampallllllll...

aduuuuuuuuuuu mcm mana la aku boleh tewassss..

dah tak ensem anak ibu...

3 ulasan:

ai berkata...

Ya Allah!!

berlobang kepala anak haku!
sib bek tak kene mata..huhuhu..
bleh plak dia sengeh??? isk

Ernie berkata...

YaAllah saya cukup ngeri kalau jadi bende-benda macam ni.
anak saya no 2 dekat hujung kening kene papan itam..
pergi putra medical kene jahit.

Eye_nee berkata...

Sian Si Aiman...budak lelaki mmg melasak org ckp.....kalau tak der tanda tak hero la org ckp...kan Aimannnn....