-ANIS-

Semalam aku g ambil ANIS balik sekolah..Dari jauh lagi dia udah senyum2 ..ibu..ibu..ibu..ANIS dapat NO 2 BU..betul bu...syukur sgt...dia cakap cam gitu...lepas tu dia cakap tapi ANIS geram nie yang dapat no 1 tu laki la bu....heeeee..napa la anis tak boleh potong dia......geramnya anie...(nie ayat yang si Anis tu dok pok pek pok pek kat aku dlm kete...)
ANIS nie masa tadika dia bijak sgt tau.....tapi bila dia masuk darjah 1 aku nampak dia kurang sikit ..bukan sikit la banyak..susah hati..risau aku dibuatnya...Tapi Naik darjah 2 ...awal tahun pun nampak gak dia...lemah..tapi alhamdulillah...pertengahan tahun dah mula nampak dia berminat nak belajar..tapi kadang tu adala jugakkan mals dia dtg....petengahan tahun hari tu periksa anis dapat no 9...Akhir tahun nie dapat no 2.ALHAMDULILLAH..syukur.


4 ulasan:

ai berkata...

WAHHHHHHHHHH!!!

TAHNIAH CAYUNK! DAPAT NO 2...BAGUS DAH TU..CERDIK ANAK BUAH AUNTIE NI..

Eye_nee berkata...

Pandaiiiii Anis........

ayoi berkata...

tgk la secerdik paksunye....kan anis kan....adiah masuk buku 5 5

Ruziawati Bukhari berkata...

anis anak mama yg bijak!!