15-11-2009-mandi2 kat taman KLCC

Dah lama kami anak beranak tak buat axtvt mandi manda nie..hehehheheh ingat nak g mandi air terjun..tapi kan sekarang nie musin hujan...batal ke aje la niat nya...so kami g la bawa anak2 g mandi kat klcc...aku tak masak apa pun kami beli je tadi...layan gambor..

best jom mandi ..





ayah kepenatan jaga aiman..

banyak aiman makan..sebab sejuk LAPOOO

awak muka hang cik timah oooi

makanan .ta pau aje...

bermula....

seronoknya...


ramai org maklumla hari ahad kan..







kesejukan...

tengok cam org besar....tak nak ayah pegang...berani budak nie tak macam ibu dia..takutttttttttttttttt air...





kakak pun dah sampai biru2 kesejukan...(main ko nis..sampai puas...)

jom balik aiman dah kesejukan...

7 ulasan:

Ernie berkata...

suka anak-anak kalau kite bawa jalan.. lagi-lagi kalau yang melibatkan air.

Tinie a.k.a Ibu Fatin berkata...

lain kali ajak aku tau, semenjak kawin aku tak pnh dah p klcc :(

D.O.U.B.L.E...S berkata...

ernie
memang pun..kalau dapat berendam suka sgt...

tinie..
yer ke ..nanti aku ajak ko sekali yek...

ai berkata...

dah lama x berangkut bebudak ni ke sana..

||| PöJìé PööH ||| berkata...

Alahai Kak..
Dekat bebenor..
gi ler bawak ke Sg Congkak ker, Sg Gabai ker, Ulu Yam ker..
Meriah ler sket..
KLCC tuh, tempat sy lalu lalang gi keje jer kak oii..
HUhuh!

T.u.Y.a berkata...

salam kak cT..
jelesnya tengok akk dapat bawa anak jalan kesini sana..
Tuya x dapek!!!uwaaaa...

kak,tudung tu mmg Tuya nak amik..
belum termula ke umah akk,kalau dah termula nnti asik nak g je la..
tggu ek Tuya dtg.

D.O.U.B.L.E...S berkata...

k.long..
tu la kan...aku pun dah lama tak bawa..tu yang aku bawa gak tu...

pojie..
ingat memang nak bawa g mandi kat air terjun dik ooiii tapi kat sekarang nie musim hujan kan...ooo ya ke dekat ke dgn tempat kerja ko..

tuya..
ok ku menanti kedatangan mu...heheheh