18-11-2009-tukang oh tukang.

ALHAMDULILLAH..selama aku bawa kete nie...aku tak pernah kena tayar pecah tengah jalan..tau...selalunya kat umah je tayar aku nie buat hal...kalau la tayar nie pecah kat tengah jalan aku sorang entah la..nak aku buat cam mana...hehehheheh.aku bawa kete je tahu tau..salin tayar haram.....langsung tak tahu...selalunya ..laki aku la yang buat atau terus je hantar kedai ..hehehehhe.tapi kali nie ayah dah ada pembantu baru...layannnn..

tengok tau aiman cam mana ayah buat..

aiman teman kan ayah...

ayah buat dulu yer..nanti aiman buat pulak...

setia teman ayah sampai siap..(nak ayah la katakan....)

2 ulasan:

ai berkata...

eeeeeee....beria dia tengok!!
cerdiknya wei.

D.O.U.B.L.E...S berkata...

k.long...
mula dia tengok dulu tau lepas tu nanti dia buat balik ..