7-Jan-2009-Thanks K.liza


k.liza + aiman+ anak pompuannya..(nama aku tak tahu)



aiman suka kakak ni jaga...kakak chumel..


aku ni bukan la cerewet sgt tapi kalau tentang anak2 aku memang la aku ...cerewet..maksudnya aku nak bagila yang terbaik untuk anak2 aku..so taska yang aku hanto anak2 aku tu bukan la tak baik tapi cuma aku tak perpuas hati cara penjagaannya..tapi alhamdulillahla..hari ini hari petama la..aiman & anis dok kat umah k.liza ni..nampak mcm puas hati la aku cara jaga dia..anis pun suka..kat situ ada kawan dia yang satu sekolah dgn dia.sama darjah 2.aku pun lepaskan anak2 aku g umah dia tenang..aku g keje pun tak la berapa risau sgt.Thanks k.liza tolong jaga anak2 saya..moga k.liza dapat jaga anak saya dgn baik.lagi satu yang aku suka bayarannya..aiman & anis dia ambil $300.je..siap boleh tanya aku boleh ke..bayar mcm tu...?kalau aku dah cukup murah la tu.kalau kat taska..tak dapat la oooii mcm tu punya harga...lebih masa lagi kira..tapi k.liza nie kata kat aku..300 nie tetap..lebih masa akak tak kira la.tu la yang aku suka.tapi apa pun yang penting sekali jaga & keselamatan anak2 aku..terjamin tu je yang aku harapkan.

4 ulasan:

ai berkata...

alahaiii...senang dah hati kau kan?? aku lak yg still gundah gelana ni. huhuhu...

D.O.U.B.L.E...S berkata...

tak de apa tu insaallah..baru berapa hari kan...tengok la dulu mcm mana...sabo yek...

NuRuL 'AiN berkata...

hai..salam pekenalan..
link ur blog :)

ab geldofg berkata...

:) salam