17-JAN-2009-KERETA IMPIAN

Adik aku badd suka sgt kete ni..tadi kami g ambil adik aku (aisyah) balik dari gim sebabnya kete adik aku tu rosak.....sementara tunggu aisyah keluar dari gim .biasa la adik aku badd ni mana suka tunggu2 punya org..kalau berjanji dgn dia mesti nak tepat punya kalau tak mengamuk la dia...badd ni suka sgt kete ni & aku pun suka tapi agak melampau hargnya...tak pa dik satu hari nanti ko pasti dapat punya la..aku doakan.semuga apa yang ko impikan akan tercapai.aku tahu ko boleh...aku tumpang naik la nanti...heheheheh.

"Bapa ku pulang dari kota
bapa ku belikan kereta
kereta kuning sapa punya
boleh cik badd naik bersama"

2 ulasan:

Tinie berkata...

kete ni nmapak cam bodo2 tapi harga..mak ai..mahal giler..
x berbaloi nk beli tau..kalau aku jmpa duit pun aku xmo beli kete ni..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

kalau aku pun tak de la nak beli kete mcm tu ..suka memang suka lupakan saja....org yang beli kete nie..sebab terlalu banyak duit la..tak tahu nak buat apa dgn duit yang belambak tu...