3-JAN-2007-Aiman 6 months

Aiman dah 6 bulan,sekarang nie aiman dah pandai..tak nak aku jauh dari dia..nak aku adap dia je..mana boleh sayang ooi ..kalau aku duduk depan ngan dia...bagun je aku nak kedapur mesti melalak.tapi aku tak leh la..nak marah dia..dia ada ikut perangai aku masa aku peknen dia dulu..aku tak boleh duduk sorang2 mesti nak berteman..kan dah ikut..sapa harus dipersalahkan....korang nampak kan aiman nie duduk..dia memang duduk kuat tau..tak jatuh..tapi bukan dia sendiri yang bagun kan badan dia...aku yang bagi dia duduk..apa pun aku dah nampak aiman nie suka ikut apa yang org buat dia mesti nak buat gak...awak tu kecik lagi la..sayang ooiii...

2 ulasan:

ai berkata...

aiman mama dah boleh duduk!!!! alahaiii..mmg chomel la anak jantan aku ni. huhuhu..kagum!!!! aku sangat kagum!! sayang buchuk mama ni...

sayang mama papa berkata...

alahai dah pandai die ye...