10-JAN-2008-Masak lemak cili padi

hari ni aku masak lemak cili padi ketam..dah lama kami anak beranak tak mkn ketam.masak lemak nie pedasssssss nak mampos..laki aku ni suka mkn pedas so untuk memuaskan nafsunya aku masak lapedas2 ..sayang laki ooiiiiii.dulu aku pun tak suka gak mkn pedas tapi bila aku dah kawin ngan laki aku ni..aku pun dah terikut mkn pedas..kalau tak pedas rasa mcm tak puas je.apa pun yang penting laki aku suka.sedappppppppp.

2 ulasan:

ai berkata...

huiiiiiiiiiiiiiiii!!!
menci!!! menci!!!!
sedapnye weiiiiiii...huhuhuwaaaaaaa!

Tinie berkata...

cedapppppnyer.........
lemak cili api ko blh bg resepi x?
tapi lemak cili sotong?
sebb aku xmkn ketam