15-JAN -2009-Ayah & Aiman

Semenjak kebelakangan ni aiman dah banyak berjaga malam ..kekadang tu dah dekat kul 1 pun belum tido lagi...ibu & ayah dah ngantuk.tengok la aksi dan perbualan ayah & aiman...dimalam hari..(jgn tekejut aiman dah boleh bercakap..heheheheh tapi dlm hati la....aiman baru 6 bulan...)

tengok la ayah pun dah ikut aiman menirap...
"aiman apa yang tak kena dgn batang buai ni"

aiman agaknya kul berapa la aiman ni nak tido yek?????

ala ayah malam masih muda..lepak la...(ayah jgn marah aiman tau)
ini lah axtiviti aiman pada hari ini..nanti ada lagi ibu up date tau..aiman suka.

2 ulasan:

ai berkata...

ewah ewah ewahhh
berborak lak kau ye aiman. cam org tua lak gaya kau tu..keh keh..

Tinie berkata...

huhu
ko jgn bg dia tido awal2
so jam 9 msti dia dh ngantuk
mcm Fatin aku xbg tido dr pukul 6tg tu, klu dia ngantuk pun aku cuba gak bawa dai main2..