21-JAN-2009- ********AWARD**********

Rules: Citer kan apa yang korang tahu tentang penyampai award ni dan sila bagi 10 fakta tentang diri korang


http://alex-tinie-fatin.blogspot.com/ tima kasih yang tidak terhingga kerana aku adalah org yang betuah dapat award dari ko nie..cik tinie ...Tentang ko nie aku takla berapa tahu sgt kan...maklum la kita sahabat baik kat dlm tel,ym & blog je...tak pernah berjumpa...walaupun sudah banyak kali dibuat temu janji untuk berjumpa.Aku harap kita dapat gak jumpa satu hari..aku harap persahabatan kita tidak hanya disini..moga sampai bila2.Manala tahu kalau betul2 kita jadi besan..hehehehehehhe.

AKU...
  1. Nama aku Siti Patimah Che Lem-Korang boleh panggil la apa yang korang nak panggil..janji tidak melampau.
  2. Nama glamour kat sekolah dulu fetty.(sapa tak tau wei fetty....)
  3. aku luar nampak kasar..tapi..sebenarnya..hati bunga...
  4. aku udah kawin anak 3-anak semuanya chumel2 macam aku..
  5. aku suka berkawan..bak kata org berkawan biar ramai...
  6. aku nie..suka ambil berat tentang org..baik mahu pun buruk..-lebih kurang suka jaga tepi kain org la.....
  7. aku sayang sgt..kat laki aku..anak2 aku..mak ayah aku...adik beradik aku..keluarga laki aku..mak ayah mentua ku..kawan-kawan aku terutama tiut ,kakak ipar merangkum kawan ku,cikgu ku ...cik aizah..-boleh katakan semua org la aku sayang.
  8. aku benci pada org yang suka mengambil kesempatan-sapa2 la...
  9. aku suka memberi kebahagian pada org aku susah sikit tak pa...(janji happy)
  10. Aku tak boleh keseorangan mesti nak ada org bersama dgn aku -sekarang aiman dah ikut perangai aku..dia pun tak boleh disekeliling dia tak de org..kalau tak de org..melalak la dia...(dimana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi.)
dan org bertuah aku nak tag ialah:
  1. kak.long
  2. kakak ipar ku
  3. kak ai
  4. cikgu ku

1 ulasan:

Tinie berkata...

wakakakaka
akhirnya ko jwb gak tag tu?
apsal ko xpas kat org lain plak???
hehehehe
aku suka jer kawan ngan ko...
kita kawan kan? kan? kan?