19-Jan -2009-Mandian Baru Aiman

Aiman hari ni pergi cucuk..aku g klinik Sg Buluh je..klinik kerajaan..maklumla aku nie..tak berduit nak g klinik bayar..tapi aku puas hati layanan misi2 kat situ baik2 belaka..aiman nie kulit muka & badan sgt sensitif tau kalau panas ,habuk mesti akan keluar merah2..kadang 2 ada bengkak2 mcm kena gigit semut..bengkak kemerahan...aku pun tanya la kat misi kat situ...kebetulan masa aku bawa aiman g cucuk tu kulitnya..merah2 so aku tanya la sekali...misi tu suruh aku jumpa doktor...jumpa la aku dgn doktor so doktor kata anak aku nie...kulit sensitif..tak boleh mandi dgn mandian biasa kena guna..binatang alah nie...(LACTACYD) aku pun beli la.aku nak tengok berkesan ke tidak...cuba ..belum cuba belum tahu...Misi2 Kat klinik tu kata kat aku naper akak lahir anak putih tu pasal susah sikit nak jaga....suka2 je misi2 tu ..ingat boleh diminta2 ke nak lahir anak kala apa.. siap tanya kat aku lagi akak masa mengandung banyak minum soya ke..?aku suka la..jugak tapi tak la aku mkn hari 2 masa mengandung tu...dah Allah nak kasi...terima je la...putih hitam aku tak kisah..yang penting sihat.

1 ulasan:

ai berkata...

aiman putih melepak!!! ibu dia ok lagi, mmg gebus. try tengok 'mama' dia. mau ade yg muntah darah!!! kahhhhhhhhh ;P

mama rindu sgt ngan aiman, nnt mama gomol kau kt melaka ye..kau siap!!