11-Jan 2009-Tmn Metropolitan Kepong



Setiap hari cuti sabtu & ahad kalau tak kemana sudah menjadi destinasi tetap kami anak beranak ke Tmn Metropolitan Kepong.ayah & kakak suka main layang2 kat sana..best boleh tengok banyak layang2 bermacam jenis layang2..tapi hari nie kesian ayah ngan kakak dapat main layang2 kejap je..sebab ujan..baru je layang2 naik..ujan pun turun..heheheheh ciannya.tapi tak pa la..dapat gak main, melepaskan gian..



4 ulasan:

lieya_latif berkata...

seronoknye outing kat luar camni...same laa cam lieya....sabtu ngan ahad mmg tak dok umah...lagi2 budak dah besar ni...dulu yela...lieya 2 tahun berpantang...sebab mia n mija lahir selang setahun hu hu hu makan pun tapau jek...skrang laaa baru leh tergediks2 outing hi hi hi

D.O.U.B.L.E...S berkata...

memang pun budak kecik2 susah nak kuar..tapi siti belasah je..hehehehehe

liwaniel berkata...

seronok petang2 bawak anak jalan2 tempat2 camtu...
penah jugak dgr tempat ni..ramai org main layang2 kat sini kan...satu hari nak pegi main layang2 kat sini jugak la

salam perkenalan

ai berkata...

wow! mcm mak datins! i likeee... ;P

aku pon suka gak gedik2 kat sana..