6-JAN-2009-Imam ditengah malam

Sejuknya perut ibu salin kan kau aiman...dah jadi ustaz..nak ikut wan lem ,Uncle kaman & p.long sam ke?Alhamdulillah..Ibu sentiasa mendoakan yang terbaik untuk anak2 ibu ,Aiman ni sekarang ya ALLAH dah banyak sgt akalnya...nie kul 11 lebih tak tido lagi...ibu dah ngantuk.dah la sekarang malam aiman tak tido sgt..jap2 bangun...ni kul 7.00 ptg dia tidur sampai kul 10 mlm..lepas tu bagun tak nak tido nak main....geram pulak aku...aku lilitkan dgn kain lampin kat kepala dia...diam pulak tu...suka sgt dia...kalau tak dia mana suka letak apa..kat kepalanya marah...tapi kali ni diam pulak sesuai.....ya la kan bukan senang nak besarkan anak2.

4 ulasan:

ai berkata...

SYUKUR ALHAMDULLILAH!!! Aiman mama jadik imam di tengah malam ye nak? hihihi..comelnye iman ni. i suka la!

sayang mama papa berkata...

wow.....tomeynye die.....

Tinie berkata...

woi lampin tu ko guna untuk lampin ker utuk bedung?

D.O.U.B.L.E...S berkata...

bedong la....aiman tak pakai lampin...dia dari lahir sampai la nie dok pakai pampers je...banyak lagi lampin aku yang tak guna tau...aku ni malas sikit...