14-Jan-2008-Anak gembira Ibu suka......

Alhamdulillah..sekarang senang hati aku pergi keje ,tenang.Tenang hantar anak2 aku kerumah pengasuh kerana aku nampak mereka SERASI.bak kata Ajai & Nurul.(tapi diorg yang tak serasi lantak pie la kat hampa bukan kena mengena pun dgn aku).Anis suka sgt kesana sebab ada kawan..g sekolah sama2.g mengaji sama2 tak la dia boring dok kat situ ada kawan yang sebaya dgnnya...kalau tinggal kat taska tu kawan dgn budak yang lebih kecil dari dia.kalau tak bila je aku nak hantar g taska tension...asyik dok tanya aku bila cuti..bila cuti.ko kecik2 pun pandai tension ya anis.Aiman pun aku dah nampak macam terjaga.kulit yang merah2 pun dah tak de..aku suka sgt.aku harap biar la sampai bila2 pun k.liza tu mcm tu.ok lah..nak up lebih pun tak leh la jugak kan...baru lagi.cuma apa yang aku tengok setakat nie,memang memuaskan hati aku & laki aku la.

kakak & adik suka kat umah mak liza .

3 ulasan:

Tinie berkata...

hik hik,,,
klu ko nak lebih tenang
ko bagi jer anak2 ko tu aku jaga
mesti ku tatang dengan minyak yang penuh tumpah-tumpah..

ai berkata...

alahai...bestnye wei!!!
sian kat anak2 aku kt nursery tu. nak2 pulak skang ni ely selsema + batuk. comot je..idung pon tak berelap. hmmmm...nk wat camne kan?

tp sib bek la ely skang dah ok. siap babai aku gi keje..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

sekarang ni memang la..musim batok & selsema.nanti lama2 biasala tu diorg kat situ...

sama2 la kita doakan yang terbaik untuk anak2 kita (poyos tak ayat...tapi betul)nak buat mcm mana kene berkejooooo