13-JAN -2009

Ayat-ayat CINTA-aku ni sebenarnya dah tengok cerita ni dlm tenet..tapi rasa macam tak puas je..maklum la curi2 tengok kat office.adik aku ada beli cd..aku pun pinjam la..nak tengok lagi sekali..sedih oooo..tengok cerita ni..ada tak org sekuat aisyah dlm cerita ni??????kalau sapa yang tak tengok lagi tengok la..tentu tangkap leleh punya..tapi aku tahu cerita ni dah lama..aku nak jugak promod kat sesiapa yang belum tengok..tengok la..cerita ni.pengorbanan seorang wanita..& isteri.udah la sikit2..nank tahu tangok sendiri la.....


aku dok layan cerita sedih ni..aiman dgn tenangnya tido..dia tak tahu ibu dia dah tersedu sedan....


aiman boring la bu..layan cerita sedih ni baik aiman tido..zzzzzzzzzzzzzzzzzzz


sedapnya aiman tido..


2 ulasan:

Tinie berkata...

comel jer anak ko tido..
sama fatin, tido xmo sopan2..
kaki mesti nak kangkang...

ai berkata...

ibu kau emo, elok je kau tido ye aiman! keh keh..chumel sungguh anak mama ni..