Raya Ketiga-jumpa anak dara...

Walaupun kita berjauhan sayang kasih sayang ibu tak pernah pudar...walaupun hanya sehari kita berjumpa ibu amat menghargainya kerana tia sudi gak nak tido ngan ibu.Lain kali kita jumpa lagi tau..Nanti bila cuti sekolah ibu ambil tia dtg umah ibu... korang doakan la untuk aku supaya suatu masa nanti aku dapat balik anak dara aku nie tinggal bersama aku..aku rindu sgt sebenarnya dgn dia ..aku nak jaga dia nak bagi kasih sayang aku kat dia..kesian dia ..dia tinggal kat sana tanpa kasih sayanga aku ..aku sayang dia....tia sabar tau suatu masa nanti kita pasti akan hidup bersama..Sayang Tia.

Nur athirah, Nur Anis + ibu

5 ulasan:

T.u.Y.a berkata...

salam kak cT..
dah besar dah si Tia..
agaknye kalau bediri mau sama tinggi ngan akk kan..

Insyaallah..Tuya doakan dia akan selalu dekat ngan akk..jauh dimata..dekat dihati..

bilik facial dah buka lom?
lama dah x service muka ni..hehehhe..

ai berkata...

Alamak... :( Terharu plak aku..

Auk pon doakan yg terbaek utk kowang anak branak..amin.

TUYA, BOLEH DAH KAU SERVICE MUKA KAU TU. JGN LUPA AMIK TUDUNG KAU SKALI TAU. DAH BERKAPOK AGAKNYE BENDA TU. kwang3

kasihatie berkata...

terharunya atie baca..insyaallah berkat kesabaran akak, anak dara akak nnti dapat duk skali ngan akak..amin...

T.u.Y.a berkata...

kak ai..tu la tu..tudung tu dah bertukar warna dah aihhh..
mcm jauh sangat umah kak cT ngan umah Tuya kan..berbulan2 baru nak amik..kuang kuang..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

tuya..
tu la udah besar dah..anak dara akak tu memang dia lebih tinggi dari akak tau..salon udah lama bukanya idak tutup..bila nak dtg..ambil sekali tudung tu....

k.long...
betul aku rindu sgt dgn dia tau...

atie...
tu la dok sabaq nie..rasa lambat sgt...bila la agaknya....