18-10-2009-Taman Metropolitan

Dah lama tul kami anak beranak tak g taman Metropolitan nie....udah le tak tau nak cita apa lagi tengok je la gambar ye...
aiman dgn basikalnya...

sapa pulak la nie...awat cam tu ...

ooo dia pun dtg bawa anak main kat taman nie....

nampak tak ayah tengah gigih tolak anak naik basikal...

kali nie kami dtg tak main layang2...tapi kami jalan2 kat tepi tasik tu...


aku main badminton dgn anis..

ayah tengah melayan anak kesayangannya..

aiman nie belagak cam besar..nak main permainan org besar...

main cik timah main...

nie anak dara k.liza aku angkut sekali...

10 ulasan:

ai berkata...

dah lama aku x gi sana...bila la nk angkut bebudak tu. Pasni bleh la aku angkut biah skali..ngeeeeeeee

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery berkata...

meriah uolzz......kite ahad petang ade lalu depan taman ni,mmg ramai kan........

Tinie a.k.a Ibu Fatin berkata...

bestnya boleh beriadah..bila agaknya ko nak angkut aku sekali wei??

D.O.U.B.L.E...S berkata...

k.long...
tu la bulan 12 nanti uncle belon tu dtg lagi hehehhehe

aj..
awat hang tak singgah....

tinie...
boleh apa salahnya...

ayoi berkata...

nampak best la taman tu.....cantik best je...nnt nak suroh korang bawak kite gi sane la....lalalala

LotsOfLove-Pearls berkata...

chanteQnya...

tak pena g lagi..

chanteQ header baru..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

ayoi...
nanti bila ko dtg umah akak kita g tau kita g main layang2 kat sana...

pearls..
cantik tima kasih...mcm mana guna tia ok ke?g la ajak cik abag pergi...hehehehehe

[I][T][A] berkata...

cantiklah taman tu... seronok tgk aiman main...

voguelah akak tu... tapi tak nampak muka plak.. artis kot... hehehe

D.O.U.B.L.E...S berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
D.O.U.B.L.E...S berkata...

ita..
aku takut nak ambil muka dia...hehehehheh bukan artis..aku rasa dia nie BELAGAK CAM ARTIS LA...HEHEHEHEHH