aduhhhhhhhhhhhh sakitnya mata akuuuuuu

Nie cerita 2 3 hari yang lepas aku jangkit sakit mata dari laki aku..maklum la malam2 dok cium mulut aje....mana tak sakit..eh..eh, cium mulut ,napa mata lak yang jangkit ...belasan aje la..tapi betul oooii sakit mata rasa mcm nak terkeluar bijik mata aku ....aduhhhhhh sakittnnya ..aku nasihat kan korang malam2 jgn dok selalu cium mulut sgt nanti mata sakit...jadi cam aku susah...HEHEHEHEHHE layan model mata sakit...

tengok cik, mata saya kecik sebelah

merahkan mata aku?..bagun pagi mata tak boleh buka..banyak taik mata ..


nie sebelah udah nak ok dah....

2 ulasan:

T.u.Y.a berkata...

alahai..
kesiannya kak cT..
Tuya x pernah lagi kena sakit mata ni..x tau mcm ne rasanya..
tapi bile tengokkan pic2 akk tu,tau dah sakit yang amat2 nye kan..

letak ubat ye kak..
rentikan le tabiat suka cium molot masa sakit2 nih..hehehheeh..x baik2 lak kang..

get well soon..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

tuya..
bila nak dtg nie..tudung ko tu aku pakai kang baru ko tahu...hehehehehhe memang ya sakit bebenor mata nie...tapi nie dah ok dah..boleh la cium mulut lagi ....