11-10-2009Jalan2 malam minggu

Kami bawa mak jalan2 malam minggu... makan durian lepak dataran merdeka hehehehehhe..udah lama juga aku tak g sana...last aku g masa aiman dlm perut...sekarang aiman dah 1 tahun lebih dah layan je la yer gambar..

Gerai durian kat gombak

hantu duriannnnnnnnnnnnnn

perut mak baru nak ok..tak berani nak makan banyak2 durian...tapi sebenarnya mak pun hantu durian gak...
menantu hantu makan durian udah tak nampak mak mentua ..heheheheh

makan ko ayoi sampai lebam...

napo ko anis..rupa itu muka nya...

tapi durian nie idak la boleh lawan durian yang kami makan kat melaka hari tu.

aiman suka durian tau...


habis kami makan durian..hantu2 semua udah kekenyangan kami bawa mak jalan kat dataran merdeka pulak saje je malam minggu kan lepak ambil angin..sembang2...best gak sekali sekali cam gini...


moh kita wei ke datan merdekaa....

aiman nak duduk sini tak mau bagun...yer lakan..dataran tu kan banyak lampu suka sgt dia...

kuat gak mak jalan2 udah sihat la tu.

ko tora apa ayoi kat sam tu..

sembang2 minum2..borak2 balik....

dah lama kita tak lepak cama ginikan beee

ayoi dgn mak kesayangannya...

menantu hantu ..hantu durian...


aiman tunjuk apa tu man...aiman jakunnnnnnn yek...

adik dapat bola dari pak su..tq paksu..

kakak pun ada gak paksu beli tq paksu...

ooooo sebenarnya ko pun teringin nak main gak yek

terduduk anak2 aku...

udah nak balik....


bye..bye ..balik umah semua keletihan...

3 ulasan:

ai berkata...

dah lama aku x gi dataran...

D.O.U.B.L.E...S berkata...

k.long
sama la aku nie pun....

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery berkata...

best nyerrrrrrrrrrrrrr