24-10-2009-Kenduri kawin anak kawan Datin Ruby

Kami anak beranak,ayoi & qiqin menemani Datin Ruby Menghadiri kenduri kawin anak kawannya di kg baru Sungai Buluh,Kenduri tersebut diadakan di Dewan Meranti sg buluh..Kehadiran mengalakkan ramai tertamu yang datang.layan gambonya...........
Datin Roby bersama anak kesayangannya

Cucunya Datin Roby..(awat hisap puting seget)

Anak & menantu Datin Roby

Datin Ruby yang tak saba untuk berjumpa kawan nya....Datin Munah...(Nak tanya keadaan umah melaka ke ?)
Menuju destinasi

apa lagi la yang tak kena dgn tudung tu datin roby

sopannnnnnnnnnnnnnnnn gituuuuuuuu

borak2 sementara tunggu penganti datang

aiman pun nak join gak la dgn awek's2

sama ayu sama jelitooooooooooooooooooo

Muka laki aku yang tak boleh kena panasssssssssss..

anak dara

dari luar masjid sampai la kedalam masjid tunggu pengantin lambat sangat sampai...

Pengantin udah sampai

Datin Menuju masuk ke dewan mengiringi pengantin ...

pengiring dari pihak lelaki....

masa nie kena tabur dgn bunga rampai..

pelamin

doa untuk pengantin...

anis + qiqin...

hidangan

Datin makan bersama di meja pengantin

sempat lagi simontel nie bergambar ...

makan time...

secocok gitu

Dekat kul 3.00 baru pengantin makan..Datin ruby bersama datin2 lain udah kebolorrrrrrrr

baru lega dapat makan....


AJ + AIMAN

cian penganti baru dapat makan

6 ulasan:

ayoi berkata...

sat na...aloi nak gi carik ubot nak kempes kan jubokk nie.....dh kembang semangkok dh....ayu la sgt aku hahahahh!!!!!

ai berkata...

Ayoi,
BLUWEK!!!!pitam 18x..... kahhhh

Amboi datin ruby ni, duk kt meja pantin lagik! ngeeeeee

Tinie a.k.a Ibu Fatin berkata...

cantik kan pengantin..
mana k.ai apsal tak nampak idung?

shi3la berkata...

wahhhhhhh meriahhh nyerrrrr...

Datin Ruby nampak hepy sikit dapat jumper kawan..kak ai ngulor kemaner..tak nampak batang idung ponnn..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

ayoi..
udah la ko..ko suka kan...

ai
tapi lapo datin ruby menunggunya..sian dia...

tinie/shiela
kak ai idah dtg..bertungkus lumus nak siapkan kek ayoi & aj.hehehehhehehe itu la yang tak nampak batang hidungnya..kalau idak ....

LotsOfLove-Pearls berkata...

Selamat pengantin baru kepada mempelai..