BBQ-Malam raya pertama

kami nie adik beradik tak kira masa, raya ke,tak raya ke..ada je masa terluang mesti nak bakar membakar gitu..hehehehhe nie malam raya pertama nak bakar ayam & daging udah jemu lak siang hari tadi udah perkena daging & ayam...malam2 nie kami bakar aje la apa yang ada ..kebetulan mak ada beli banyak udang & ketam apa lagi mula la acara nak lak p.teh ada dia bahagian menyalakan api..udang ngan ketam pun jadi kami bakar tau..belasah je la yang penting dapat dok kumpul ramai2..tu yang seronok sebenarnya....

awak anak2 hampa dok tengok p.teh makan tu...

kipas mengipas la hampa no...

mana aci elah hang ambil semua.....tinggal kat kami sama....

best dapat kumpul ramai 2 adik beradik..bila lagi masa raya la kan...nak dapat jumpa semua nie pun ada lagi yang tak balik kalau balik semua, tak cukup la umah che lem nie...

sorry na... terpaka la letak gambar nie...yang lain tu m.lang seksi sgt...(m.lang tengah tiup bagi sejuk senang nak makan hehehehhe)

imran pembekal bunga api & merecun terbesar..hehehehheheh (tapi kali nie semua bunga api cam hampesssssssssssssss..tahun depan tak mau dah order dgn fiza ..hehehehhe aku yang kecoh sebenarnya imran yang beli..aku tumpanga aje laaaaaaa...)

nie aku tengah bakar bahagian aku la....

awat jadi lagu tu aku ...

eh..eh sosej pun ada gak ke...udak tak perasan aku ..sebab aku dok belasah ketam ngan udang je...(anis + arif bakar bahagian masing2)

Tiada ulasan: