kepala pusingggggggggg...

Hari nie aku MC kepala aku dari semalam dok pusing2..bila aku bangun rasa mcm mahu rebah je...apa kah itu..hehhehehehhe adakah aku HAMILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL...oooo TIDAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK.Tapi kalau iya apa salah nya.

aduhhhhhhhhhhh pusing kepala ku ...


6 ulasan:

ai berkata...

Kurang darah kot tu Temah. Ke, kau bunting ni?? ngeeeeeeeeee

ayoi berkata...

jeng jeng jeng

Tinie a.k.a Ibu Fatin berkata...

bunting? apsal ko tak koling2..kan kita dah janji nak banak sama2..
ekekekkee

D.O.U.B.L.E...S berkata...

k.long..
bunting..idak la...hehehheheheh..aku ada penahannya...

ayoi..
ko kenapa ingat aku mengandung yer?....bila ko nak dtg umah....

tinie...
jgn risau....bila aku on nanti aku kasi tau ko yek..sekarang belum...

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery berkata...

PEKNENNNNNNNNNN??????????
Aoma,bertambah2 la budget duit raye tahun depan....wahuhuhuhuhu

☆ lieya latif ☆ berkata...

ALAHAI sian ko kak.....migrain ke....kalo preggy takpe....bawak2 berehat kak yeak...

keh kehkeh tergelak2 aku tgk video aiman tu....cam terra jek die nak betul kan pc tu...comel2...