RAYA KEDUA -melawat kawan-kawan yang tak balik beraya...

Sanak saudara,sahabat andai,jiran tertangga dah kami lawati tak lupa gak pada kawan2 yang tak balik beraya....kesian kunjung mengunjung la mereka di ZOOO...hehehehhehehe.sebenarnya hari raya kedua nie kami g beraya umah kawan m.lang kat taiping udah kebetulan dekat lak dgn zoo apa kah lagi...Terjah la....ZOOOOOOOOOOOOOO TAIPING.

moh kita ke zooo

kata hari raya harus la berbaju kurungkannnnnnnnnnnn...

jalan2 cari kawan....

hai kawan2 selamat hari raya...

perasan tak kami tertukar laki wei...aku ngan aisyah..

tahun depan raya umah mak mentua la kamu ya..dik oooi..

sedih tak dapat balik raya...

tingginya kamuuuuuuuuuu..

nie budak jantan exsen nak jalan sendiri tak mau pegang..

nie anak dara tak leh berengang ngan uncle dia...

berehat dihari raya...

apa ayah tunjuk tu aiman...?

bye..bye..nanti kami mai lagi na...

4 ulasan:

LotsOfLove-Pearls berkata...

Dear Kak,
Wah..
meriahnya raya..
siap melawat Zoo gitu...

Nak kueh?
hehe..

T.u.Y.a berkata...

hehehehehhe..
best gak kan raya2 g zoo melawat mereka yang x senasib..

mesti lengang je zoo masa tu kan kak..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

lol...
dtg la umah ..akak...mcm mana pakai tia ok tak?

tuya..
mana lengang tuya ramai org..mcm bukan hari raya tau...

[I][T][A] berkata...

Wooow ramainye kawam yang tak balik beraya... kesian mereka.. hihihi