22-10-2009-buli membuli...

Korang tengok la anak jantan aku sekarang semakin-makin lasatnya ya Allah..seminit pun tak boleh diam..korang tengok la mcm mana dia kacau kakak study,Kalau kakak dia tak ikut apa yang dia nak siap la kakak kena ketuk kepala la,pukul la mcm2korang tengok la gambo dia...sian kakak..
nie masa dia nak ketuk kepala kakak..

Nie dia kacau kakak dia study,dia nak buku yang kakak begang

dia duduk atas kakak tak kasi tulis...

nampak apa dia buat...(ala kakak pun saja je tu...dia pun suka ..leh tak yah study... )

last akak juga kena marah dgn aku ..."yang ko nak gak study kat bawah tu anis kenapa ..meja kan ada?" begitu la nasib seorag kakak..hehehehhehehheheh...balik2 kakak gak kena.

2 ulasan:

Tinie a.k.a Ibu Fatin berkata...

ish ish besen bila anak2 kita akan berjumpa lagi eh?
lebih kurang jer ngan Fatin, ganas betul

ai berkata...

makin melasak anak jantan aku ni ye?? takpe, mama suka! lasak la lagi aiman...lasak! kahhhhhhhhhhhhh