8-10-2009-OPEN GALLERYYYYYYY

Malam tadi kami g gallery AJ dia buat open house ..tapi kami g kejap je..sebab ada hal lak lepas tu...ramai tul kawan2 dia dtg....apa pun tima kasih aj sebab jemput kami anak beranak makan preeeeeee..tahun depan jgn lupa buat lagi yer....Tahun depan aku doakan ko buat open house nie kat kedai ko sendiri Insyallah....kami semua doakan supaya ko berjaya dlm apa yang ko impikan...Aminnn.
jom ibu aiman dah siap nak g umah pak.su..


makan bihun goreng & nasi impit

cik tam melayan tetamu...

tukang2 masak...pandai korang masak sedappppppppp


eh..eh anak sapa lak kat atas riba ku tu anis?


2 ulasan:

Tinie a.k.a Ibu Fatin berkata...

hamboi hamboi
aku berkenan dgn baju polo ko tu
sedundunnn

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery berkata...

hehehe...masin mulut ko kakak ipor ku....bukak le cepat Gallery ku..Insyallah
*setuju dgn kak Tinie...lawa baju ko kak...nampak ade style lorrrr!!!