-Melaka part-1-hadiah untuk mak..

Alhamdulillah akhirnya sampai gak kami anak beranak,walaupun jalan raya agak sesak sedikit.kembar (arul & aril) dah sampai dulu..upacara buka hadiah hehehehhehe...tetiba je buka hadiah malam buta yer...layan je la....hadiah yang tak seberapa dari aku untuk mak mentua tersayang sempena hari jadi mak hadiah nie adik apar aku aj dia yang pilih..dia je tahu mcm mana mak suka.gamat umah biah malam2 buta.
happy mak dapat hadiah...
jeng...jeng...apa la agaknya menantu aku nie kasi ...
polo gitu
dompet duit...murah je ..
cari kot2 terselit...RM...HEHEHHE mata duitan tul mak mentua aku nie....mak siti kasi dompet je duit tak der..
terus mak tukar yang lama..(nie dompet lama mak byeeeeeeeeeee...)

tengok terus tukar...maknanya mak suka la ya...tima kasih mak sebab sudi terima..

nie lak untuk adik kembar aku tu..arul...dia pun nak cuba gak pakai TIA EMELIA.
SELAMAT MENCUBA..bekesan order lagi tau....(K.NITA tima kasih tau sebab ko promod dlm blog ramai dah yang order kat aku..hehehheheh.)
Sesiapa nak order TIA EMELIA nie boleh la terus telepon aku 013-3190780.(siti)

3 ulasan:

sis_nita berkata...

banyak pahala tu dik.. gembirakan ati mertua..

ahaks.. sesama yerr.. mmg tia amelia tu berkesan.. kalo tak, akak tak sekiyut skrg.. heheh!

ai berkata...

POLO tu!!!!

Utk aku?? takde??

saveme_zero berkata...

ct..tia tu bagus ker?? mahal erkk..