23-08-2009-Melaka LAST..

Pagi2 lagi aku ngan mak dah g pasar..alasan tak nak g lewat nanti letih...kul 7 kami dah keluar.jalan2 kat pasar pagi tu..beli apa yang patut balik...hari nie entah kenapa aku keletihan sgt ..memang tak larat langsung aku ,sian mak masak sorang2...tapi mak lagi suka masak sorang2.

apala cik temah baru 2 hari posa dah tal leh nak bagun..
nasib anak pandai bawa diri...
udang masak lemah cili api..
bendi goreng..
kuih pelita laki aku beli kat pasar ramadhan
udang goreng untuk budak2 & ikan goreng
nie nasi aku...tengok badan la...
ko cari apa aj..
ooo itu rupanya..


2 ulasan:

ai berkata...

HUWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BENCI!!! BENCI!! BENCI!!!!!!!

D.O.U.B.L.E...S berkata...

jgn benci minggu nie ko dapat lak...