17-08-2009-pagi senin

setiap hari senin bila aje aku hantar aiman umah mak dia dia mesti nagis tak nak g..biasala..dah 2 hari ngan akukan..udah sedih la nak kena tinggal tapi nak buat cam mana..ibu kena keja la sayang oooiii..

tengok je aku ..sedih lak aku...
awat muka kakak cam gitu? ,kakak pun sedih gak kena tinggal ke...
awek lari...
dia dapat main baru la dapat aku g keje dgn tenang...bye.bye..aiman...

4 ulasan:

LotsOfLove-Pearls berkata...

aiman yang comel....

Ernie berkata...

memang kite akan susah hati kalau anak-anak tak nak tinggal kat umah pengasuh.. lagi-lagi kalau die menangis. silap-silap ngan kite sekali menyanyi

ai berkata...

amboiiiiiiii....!

Aiman ada kete le...bagi le mama pijam..

sis_nita berkata...

yerlaa.. anak2 ni kan.. bila ari senin jerr jadikk mood monday blues laa pulak..