9 hari posa......

Dah masuk sembilan hari kita posa...alhamdulillah aku belum ponteng lagi semalam kami buka adik beradik kat umah aisyah...tapi yang masak sapa lagi kalau bukan aku....bestnya kalau ada org masakkan untuk kitakan...sapa yang nak tolong masak untuk aku wei..dah boring makan masakan sendiri...tapi semalam fiza ada buat ayam masak merah...sedap pandai ko lain kali masak lagi tau...
kami nie mcm nie la buka posa kalau idak umah aku umah aisyah..kalau idak umah aisyah umah aku klau tak, buka umah masing2 hehehehhehehhe.maklum la umah aku dgn umah aisyah nie tak jauh apa kata org "kentut pun dengar "tu la pasainya mcm gini...

AMIN ..dah boleh makan...

anis baru tinggal posa 1 hari...ayam masak merah+paru goreng sambal+sup ayam+sayur kobis (semua masak sendiri tak der beli ye..)

1 ulasan:

♥Azie♥ berkata...

amboi selera betoiiiiiii...