28-08-2009-salam jumaat

hai apa khabo semua..pagi2 lagi dah hujan kan...bestnya kalau dapat sambung zzzzzzzzzzzzzzzz tapi apakan daya demi tugas kugagahi jua...(ayat..) hari nie aku nak kongsi dgn korang...nie cita sebelum posa lagi aku dgn adik aku g tengok umah kakak aku yang duduk NZ tu dah siap kan serdang...kami la adik beradik wakil untuk dtg tengok ...apa2 yang tak kena ...hehheheh lepas nie adik aku bad la yang akan tinggal kat situ sementara nak tunggu kakak kami balik 2012 nanti...layan je la gambonya ya...
ini org paling suka ooo
dah sampai
tingginya...
pintu masuk
lif

tingkat 5
sorry kabur sikit..
dapur



tolong betulkan ye...



4 ulasan:

sis_nita berkata...

cantiknyerr umah..

LotsOfLove-Pearls berkata...

selesa jer nampak..

mewah giler ar sis...

ai berkata...

canteknye dapor! bilik pon...swimming pool pon besau...

Tinie a.k.a Ibu Fatin berkata...

ish ish mewah betol..bila agaknya aku boleh duduk rumah sendiri..
tetiba emo heheh