20-8-2009-BBQ umah ecah

Tadi aku dapat cal dari adik aku kabonya idak kasi aku masak hari nie...suruh g makan umah dia..diaorg ada buat bbq..alhamdulillah..syukur....rezeki...lagi pun hari nie aku balik lambat dekat kul 7 lebih baru sampai umah...semenjak aku pindah office nie..ya ALLAH banyaknya keje ..tak tau nak buat mana dulu....tapi walau sibuk mcm mana pun akan ku luang gak masa untuk aku mengupdate blog...setia ku disini..hehhehehhe

org yang bertanggungjawap membakar semua mkn..
CIK BEDAH

ecah aku nampak ko dah macam yasmin ahmad dah berbaju kurung...gitu..
wei pasai apa dok letak kat atas tu ..angkat la masuk pinggan..
apa tengok je imran bakar la...

cik timah selaku pemerhati..cek tengok masak ke idak lagi ..
kalau iya pun cik timah ooi balik la salin baju dulu...
besanya api wei karang hagit masak idak ..
mai bed aku aku tengok
ayooooo sedapnya...
makan2 usah segan silu...
dah habis mkn apa lagi balik la...tima kasih semua, ajak kami anak beranak..daaaaaaaaaaaaa

3 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

wah seronoknye berBBQ kak...tapi awat api besar beno....hihihi.....lieya pun suke BBQ....bau asapnye ajek dah bikin lapar ....ini kan kalo betul2 ade depan mate...mau ngap...ngap....hihihi

kak ct, salam ramadhan almubarak dan selamat berpuase buat akak sekeluarga....

LotsOfLove-Pearls berkata...

dengan aiman main asap sekali..

hahahha....

sedap wooo...

sis_nita berkata...

salam ramadhan al-mubarak buat puan CT dan keluarga..