18-8-2009-anjing Vs singa..

kami g jalan2 kat kepong..masa nak balik ke kerete aku nampak org ramai kat petronas tu ingat kan apa tadi ...aku nie kan agak kepoci kan...harus la...
terkejut aku ingatkan singa tadi....rupanya anjing .Tuan dia punya la baik siap boleh kasi lagi org ambil gambar dgn anjing dia...aku pun sibuk la tanya tuan dia apa nama anjing tu...nama anjing dia AH SAI .bagus tuan dia ,tak sombong langsung hehhehehehe .layan gambar ...

Hai saya AH SAI



bye ..bye ..jumpa lagi..tuan dia biarkan je dia duduk cam gini tau..masa kete jalan pandai ...

5 ulasan:

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery berkata...

mak oiii kak..mmg dah ala2 keturunan Singa.....
menakjubkan!

Mazlyana Mansor berkata...

chomellllll..
tpi cam singa...
huhuhuhu
kacuk kerrr?

ai berkata...

AKHIRNYA!!!!

Dapat gak aku tengok hanjing singa ni. Mak aiii! sebijik singa la wei. Mmg harus le pensan tekejut kalau tetiba jumpa dia merayap kat memana..ekekeke..tp cute la..

ai berkata...

T, nnt aku curik gambar ni ye? :P

Tinie a.k.a Ibu Fatin berkata...

ni mesti bapa singa ni..mix
hahahaha