15-8-2009-kari kepala ikan

Rezeki ......hari nie aku anak beranak dijemput ke kenduri tahlil jiran kakak ipar ku....hehehehehhe Aku dijemput.Harusla aku terjah menunya Meletop KARI KEPALA IKAN...Layannnnnn.
seriusssssss..(susah sungguh nak tengok laki aku nie senyummmmmm.)
tak sabo aku nie nak mkn udak kebulur.........
biasalakan takkan sampai je terus makan...tolong la sikit..potong memotong kata adik ipar misali
nampak nie...aku potong kek pisang...
nampak tu kari dia meletop..sedap nak mamposssssssssssss
Tukang masak
tukang mengoreng ayam..semangat...walaupun badan tak sihat...
makan time..
nasi laki aku...
nie pak su punya
org sibuk mkn ,dia sibuk main ini budak


nampak hati semangat, badan tak larat sian ko kak.
balik time.
pokpek pokpek dah letih balik la...perut dah kenyang...

cayang aiman...
sekarang aiman dah pandai kisss..kalau kita minta dia mesti kisss sua je pipi
anis keletihan...
aiman pun keletihan...

4 ulasan:

LotsOfLove-Pearls berkata...

hye..

mujur LoL tak gemar sangat makan ikan..

so, tak der ar terliur..

hehehhe..

ai berkata...

Hihihihi...mmg memenatkan w/pon bukan aku yg masak! :P

Ernie berkata...

kalau dapat kat laling saya tu tak gerak-gerak die selagi tak habis

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery berkata...

mak oiiii..........nape tak jemput aku kak!!!Lalalalala