TEMPAT LETAK KETE AKU WAKTU KEJE

Kat office aku nie susah sikit nak parking..parking tu ade la..tapi kena berbayo..aku nie maklum la...gaji tak la banyak so aku pun apa lagi menumpang la parking kat kawasan rumah org...aku siap jumpa tua rumah lagi nak bagi tau yang aku nak parking kat depan umah dia...nasib dia baik dia kata...NO PROBLEM U BOLEH PARKING SINI..TAK ADA MASALAH...apa lagi aku...tapi kena cepat la..kadang -org yang mcm aku nak parking preee ambil tempat aku kena la aku parking kat tempat lain..macam semalam aku kena saman MPPJ.sebab parking kat kawasan yang tak sepatutnya diparking...walau apa pun terima kasih untie yang bagi aku parking kat depan umah dia.

2 ulasan:

ai berkata...

bagus la auntie ni..baik!

Shopping Cabin berkata...

hi ! jom singgah blog saya! baju chomel dan menarik..oh and its cheap too!