Aiman & Kete barunya


Thanks ayah & ibu belikan kete nie untuk aiman tau....sebenarnya aiman nie selalu sgt nak org dukung...ibu ngan ayah aiman..nie...bukan apa sibuk sgt ..banyak keje la kononnya....malas nak pegang aiman lama-lama sebab aiman kat taska cikgu selalu sgt dukung aiman tu la pasalnya aiman nak ayah ngan ibu dukung gak.... tu la pasalnya ...ayah belikan untuk aiman kete supaya aiman dapat duduk sendiri...aiman tahu ayah ngan ibu nak senang yek...tapi tak pa....aiman tak kisah....nie la kete anak jantan aku yang aku baru belikan ...sebabnya dia nie tak suka baring ..aku pulak kalau kat umah bz sikit apa lagi aku beli je la supaya dia diam senang aku buat keje...tapi dia suka sgt.....skrg nie dah pandai tekan bunyi sendiri....org bawa kete ke depan tapi aiman nie lain sikit di mengundur.....biar la maman janji awak diam.....kete la konon...

1 ulasan:

ai berkata...

amboiiiii!!

dah berjaya hang na..BRAVO!!
haih, anak sapa la ni? dah pandai naik walker..geramnye mama!!!!