26-NOV-2008-aiman tido

Meleleh air liur basi aiman..kat atas katil ibu...
AIMAN sekarang mana tido atas tilam dia lagi..tido atas tilam ibu ngan ayah...
AIMAN yang memisahkan ibu ngan ayah...susah aku nak........faham-faham je la...korang bukan tak tahu kalau sapa dah ada anak ..susah nak buat apa?????????

Si aiman nie..kul 2 bagun ajak beborak campur nagis......lepas tu sampai la kul 3 lebih baru nak tido..aiman-aiman...dia kul 8 dah tido..aku nie bila masa dia tido baru la ..aku boleh buat keje ..kemas sikit dapur,basuh kain...buat la pa yang patut...kul 11 baru la aku nak masuk tido.....bukan la apa saja la nak bagi tahu..jadi ibu nie bukan senang.....sebenarnya aku nie dah tak tahu nak tulis apa tapi gatal gak nak up date blog..maklum la ...budak baru belajo....Rajin la...

2 ulasan:

Tinie berkata...

ekekeke
klu ko nk ehem-ehem letak la aiman tu kat katil dia sat..nnt blh amik blk..aku xbg ank aku tido kt tgh2..sbb laki aku tido xingat dunia..diteranjang kang ank aku..nayer beb...

sayang mama papa berkata...

inilah aiman yg ai cerita tu ye.memang tul lah ada anak kat tgh ni susah tu kan,hahaha....