21-Nov-2008-Masam & Manis makanan org lepas baik demam

TOMYAM CAMPUR
TELUR DADAR
BUAH MANGGA


lepas balik keje aku kat dlm kete dok fikir apa yang nak aku ,laki aku & anak aku nak mkn mlm ...anak aku suka mkn mkn yang ala-ala..sup..terfikirlah difikiran aku.apa kata kalau aku masak tomyam..masam-masam sedap sikit mkn maklum le demam mulut masam.... ...so aku pun berhenti la dulu kete n g la beli brg-brg untuk dibuat tomyam....aku beli udang,sotong, isi ayam,sayur cendawan & caret je..anak ngan laki aku tak berapa suka sayur .aku suka cendawan...aku letak banyak-banyak.terhasil la tomyam aku...suka sgt kami bertiga mkn...aku, laki aku.& anak tine aku..aku gorengkan telur dadar sedapppppppppp.......... kat dalam peti ais aku ade buah mangga ..so aku potong la buat apa org kata pencuci mulut.cukup la... itula mkn malam kami anak beranak semalam.

2 ulasan:

Tinie berkata...

sedapnyer mangga tu woi..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

aku suka mkn buah tau...apa buah pun aku suka...