28-Nov-2008-Part time laki aku





Laki aku nie dia memang suka pasal-pasal pc nie...hoby dia dimasa lapang...tapi kalau tak lapang pun dia suka gak..tak boleh nak buat apa...baru-baru nie dia tolong kakaknya punya pc...ada masalah..nie masa untuk adik aku pulak...boring aku tau..balik je keje..itu yang diadapnya....tapi tak boleh nak kata apa dah minat dia....aku saportje la...selagi tak selesai keje dia..mcm tak tenang hidup ....tapi tak pa..aku suka jugak idak dia..keluar pergi mana-mana tempat yang aku tak nampak....ini keje dia buat kat dlm umah aku tahu....tak pa la ayang teruskan minat ayang tau...nanti kita ade rezeki lebih kita buka kedai baiki komputer yek..INSAALLAH.

4 ulasan:

Tinie berkata...

hehehehe
laki aku minatnyer jd wireman
itu bukan minat ler..itu kemahiran..leh dpt side income wat..
heheheh bagus..bagus

ai berkata...

Hebat tul laki kau!
@
Hebat tul adik aku!

D.O.U.B.L.E...S berkata...

anak sapa?????????????

D.O.U.B.L.E...S berkata...

laki saya memeng hebat...........